Proje Tanıtımı
Okulumuz 4. Sınıf öğrencilerin COVİD-19 sürecinde oluşan eksiklerini gidermek ve üst kademeye daha hazır hale getirmek, Türkçe'yi kurallarına uygun öğrenebilmeleri için güzel yazma ve noktalama işaretlerini doğru kullanabilme bilincini yerleştirmek projenin temelini oluşturmaktadır.
Projenin İşleyişi:
1. 4.Sınıf Türkçe ders saatinden 1 saatin '' Güzel Yazı Saati'' olarak belirlenmesi. Bu saatte güzel yazı yazma ve noktalama işaretlerine uygun etkinlikler uygulanması.
2. Her ay tüm 4. Sınıflara uygun bir metin verilmesi. Bu metnin öğrencilere dikte olarak uygulanması.
3. Dikte uygulamasından sonra her sınıftan yazısı en güzel ve noktalama işaretlerini doğru kullanan 3 öğrencinin belirlenmesi
4. Daha sonra bu 3 öğrenci arasından 1 kişinin sınıf temsilcisi olarak seçilmesi.
5. Son olarak her sınıftan seçilen 1 öğrenci arasından yapılacak farklı metin uygulamasından sonra, komisyon tarafından tek bir öğrencinin belirlenmesi.
6. Belirlenen öğrencinin '' ayın öğrencisi'' olarak seçilmesi ve ödüllendirilmesi, isminin okul panosunda sergilenmesi.
7. Bu bağlamda 4. Sınıf öğretmenlerinin noktalama işaretleri ile ilgili görselleri sınıfın belirli yerlerinde sergilemesi. Noktalama işaretlerini tüm derslere yayarak sık aralıklarla tekrar etmesi
Proje Sorumluları:
Sınıf Öğretmeni : Zehra ŞİMŞEK
Sınıf Öğretmeni : Ajda YAMAÇ
Ocak Ayı Okul Birincisi
4-H Eslem CAN
Şubat Ayı Okul Birincisi
4-J Aya ABO KALAM
Mart Ayı Okul Birincisi
4-J Şevval Zeynep ALKIŞ
Nisan Ayı Okul Birincisi
4-A Eslem KARATAŞ